Bara en dag kvar

Så var det bara en dag kvar till julafton och julstämmningen har tokigt nog infunnit sig lite lätt. Dock ingen snö, men lite vitt frost på taken kan göra susen även det. Idag blir det mini-julafton med släkten och julklappslek och Bingolotto med Anna, Fia och Jä. Trevligt, undra vem som kommer ta en förlust i julklappsleken hårtast.

Fredagskvällen spenderades med min Älskling. Åkte ut till Maxi och trängdes med alla andra, men jag hade trott att det skulle vara värre. Sen hem till Älsklingen och bara mysa. Ligga och lyssna på Lasse och njuta av sällskapet. Lördag igår och pluggade lite lätt. Snackade även med S om allt möjligt. Tillbringade kvällen med min Älskling och hade det bra.

Nu ska jag njuta av julen och hoppas på att tomten kommer med ett fint paket till mig. Annars får jag skaffa mig det själv i mellandagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0