Blå

De kan jag säga att jag är på armen efter besöket hos doktorn i morse. Skulle lämna ett enkelt blodprov, och det var en skjuksköterske student som skulle sticka mig. Och nu ser det ut som att jag blivit misshandlad. Inte världens roligaste. Dum som jag är lägger jag fram höger armen, men det tänker jag ju inte på för än efteråt och då väntar tre timmars föreläsning med skrivandet. Not fun. Blev föreläsning och sen snabbt hem och plugga. Fixade och donade en hel del. Men nu tycker jag det får räcka. Ska slänga mig in i duschen snart och sen ha en slapparkväll och förhoppningsvis sova tidigt.

Ledig imorgon och då blir det till att göra en massa uppgifter. På kvällen bär det av till Arlanda för att hämta E´s Kalle. Ska bli trevligt att träffa honom, är nyfiken på vad det är för person. Hoppas på att han är snäll, men det tror jag nog.

Snart är det julafton och jag längtar. Vill bara ge bort mina presenter och se om jag lyckats. Sen vill jag självklart ha ett litet paket själv också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0