Farligt farligt

Det är verkligen farligt farligt att sitta vid datorn när man är shoppingsugen. "Råkade" klicka mig in på eleven´s hemsida och göra en beställning på lite för mycket pengar. Men vad gör det när man kan välja faktura alternativet och betala om 30 dagar :P. Det muntrade upp min dag lite granna i alla fall.

I går var det tisdag och en segisdag. Föreläsning, as usual. Fick vara lite ensam eftersom Maria åkt på magsjuka, efter en veckas förkylning. Gick till Kåren och lämnade tillbaka de förbannade biljetterna till E-tuna. Nu blir det Julgalan och röj med S, E och Sanna på lördag. Mer uppskattat än massa strul i en annan stad. Lyxade till det på eftermiddagen och öppnade inte en enda bok. Fick lite ångest i morse dock när jag såg hur mycket jag har att göra. Får bli till att hoppa träningen imorgon och plugga i stället. Föredrar det framför att offra min planerade latis helg. Som jag har längtat efter den :).

Har spenderat dagen med näsan ibland massa böcker och papper, gått relativt bra men efter 6 timmar finns ingen motivation kvar. Nu blir det nog lite mer shopping som belöning innan det blir lite fix innan jag ska hem till Älsklingen och hålla galen katt sällskap innan Älsklingen kommer hem från jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0