Gästblogg av den så omnämnda "Älsklingen"

Ibland så får väl även jag bjuda till och gästblogga, se om jag kanske får upp lusten till att blogga igen nu när man testar detta. Ligger i dagsläget i min soffa, tittar på Catch Me If You Can och spelar en pokerturnering - på Sanne's laptop. Tur att man har en medgörlig pokeränka och förstående flickvän. (Kanske går lite hand i hand där?)

För övrigt bjuder inte livet på några större överraskningar, mer än att jag själv återgår till mitt gamla arbete i Kungsör på måndag. Så om nån är kund på Optimal Telecom och vill whina, slå mig en pling så styr vi en kompensation på ett par hundra så blir alla nöjda och glada. Och jag får lite högre lön!

Annars stundar juletid med ett evighetsprojekt till julgrans fot, en julgransbelysning som trots diverse felsökningar vägrar att vara medgörlig och en katt som är mer vild än tam. :) Men den bjuder jag på. Förövrigt så har jag lite serier jag kollar på på dvd just nu, både Scrubs, Vänner och Lost ser jag igen. Säsong 6 på Vänner och Scrubs är påbörjade och säsong 3 på Lost är halvvägs. Det blir lite jobbigt när man börjar tänka sig Chandler vid namnet J.D. och man inser att det är för mycket på samma gång.

Nu ska jag inte oroa er mer utan jag överlämnar ordet till Sanne för nästa post på denna blogg och på återseende på en blogg nära dig! Gud Jol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0