Just another monday

I fredags blev det reunion på hög nivå. Matshopping på Maxi, mysmiddag och Idol-final. Kan inte bli så mycket bättre när jag är med mina tjejer. Åkte hem tidigt då jag var galet nervös inför lördagens omtenta i mikroekonomi. Somnade förvånansvärt lätt, jag som trodde att jag skulle behöva ligga vaken halva natten. Men istället vaknade jag vid 5 på morgonen och för då tyckte tydligen min kropp att det var lämplig att gå upp innan man ska ha tenta. Var i alla falla galet nervös hela morgonen och höll på och få hjärtattack när jag tittade på tentan. Men tog mig samman och satt och skrev non-stop i mer än fyra och en halv timme. Efter halva tiden hade jag gjort mindre än halva tentan, panik. Klarar ja det inte nu, veta jag fan inte vad jag gör. Vägrar göra om den i januari, då får den vänta till sommaren.

Slöt upp med S och Sanna efter tentan och uträttade lite ärenden. Det var smockfullt på stan. Tog bussen hem och började slappna av efter all stress. Tog en lång varm dusch och försökte inte tänka på tentahelvetet, kunde inte göra så mycket mer direkt. Åkte hem till Älsklingen, som nu ser av gästbloggen :P. Blev bara en massa softande och filmtittande, lite Svensson svensson och Catch me if you can. Men efter halv elva någon gång tog tröttheten över.

Söndag igår och det blev lite plugg, och resten av dagen bestod av en massa slappande. Välbehövligt. Hoppade över att åka hem till mormor och morfar.

Måndag idag och en ny vecka. Bara några få veckor kvar av året nu. Har inte gjort speciellt mycket idag. Pluggat lite och försökt styra upp våran partykväll i E-tuna, men det verkar ju gå åt helvete. Så vi får se hur det blir på lördag. Ikväll blir det träning med S.

Kommentarer
Postat av: Emma

låter som en trevlig helg. =) ha en mysig måndagskväll! =)

2007-12-10 @ 16:05:04
URL: http://thabojan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0