Oh lovely fredag

Äntligen äntligen fredag. Klockan är nu halv två och jag är färdigpluggad och hela helgen ligger pluggfri framför mig. Så underbart härligt. Snart blir det en värktablett mot smärtan i ryggen och en liten nap. Ikväll blir det hem till Älsklingen och ha myskväll. Det ska ätas tacos, mysas och kollas på någon bra film.

Torsdag igår och en helt okej dag. Värst va småbarnen på bussen till skolan som var så exalterade över att åka buss och att det fanns massa andra bussar. Föreläsning och äntligen var Maria tillbaka, Halelulja :). Åkte hem och satte mig och pluggade, blev klar många timmar senare och då var det raka vägen i sängen.

Imorgon blir det mysmorgon eller rättare sagt mysdag hemma hos Älsklingen. På kvälle blir det partaj för bådas del. Jag ska ut med brudsen på BMB och kolla julgalan och ha det trevligt. Hoppas bara på att showen är lika bra som den var förra gången. På sändag blir det ett härligt återseende med Anna som kommit hem från Thaliand. Lite fika och massa att ta igen.

Nu: värktablett och nap

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0