Så blev lite lättare att leva

Vaknade med en klump i magen i morse och tankar som malde. Fick i mig lite frukost och sen promenerade ajg till bussen. Tankarna malde ännu lite mera, hur skulle jag lösa det här. Kom till skolan och väntade på Maria, väntade och väntade. Började bli riktigt orolig att hon hade bangat. Tillslut så kom hon och även läraren som vi stämt möte med. Gick till hans kontor och diskuterade inlämningsuppgiften där vi fått rest på resten, helt otroligt. Pratade lite om den, sen säger han "Det verkar som att ni förstår det här. Så ni får godkänt". Det var typ den bästa julklappen jag kunde få. Livet blev lite lättare att leva och det är nu mindre saker att oroa sig för. Sjukt skönt, leendet på mina läppar vägar att försvinna. Sen blev det sista föreläsningen på makron, hade man nog kunnat klara sig utan. Åkte hem och gjorde de sista anteckningarna på litteraturen.

Ikväll blir det en lugn och skön kväll. Ska ta och poppa mig lite popcorn och njuta av lite TV och att ett mindre bekymmer i mitt liv :).

Kommentarer
Postat av: jäddan

härligt sannie vännen! glöm inte att handla minst fem klappar bara ;) ses om inte allt för länge! puss o kram

2007-12-21 @ 11:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0