Ångest

Det är ångestframkallande att leta lägenhet. Har suttit och ringt runt till varenda hyresvärd jag kan få tag på i Västerås under dagen och försökt hitta en ledig lägenhet. Men ingenting. Inte en enda ledig lägenhet. Och jag känner bara hur livet blir jobbigare och jobbigare. Jag har en visning på en bostadsrätt jag ska gå på ikväll, men det blir ju så galet dyrt och med tanke på att räntan är på väg upp och bostadspriserna på väg ner så är det i stort sett en ren förlustaffär att köpa en lägenhet. Men det finns ju inga hyresrätter heller. Känner att jag verkligen inte vill bo hemma så mycket längre till. Längtar bara efter att ha mitt eget, göra som jag vill och med ingen som lägger sig i och säger hur det borde vara. Själklart är det väldigt skönt att bo hemma med all service som det innebär, men självständigheten och friheten skulle vara så mycket mer värt. Får så ut ett tag till, och det är ju inte så att jag vantrivs, men något eget skulle göra mig så mycket gladare. Någon som har en trevlig hyresrätt kan ju höra av sig :).

Blev en massa plugg igår och en del softande. Ska erkännas att jag inte kom ur morgonrocken för än efter jag käkat kvällsmat. Då är man riktigt lat. Kollade på Tomten är far till alla barnen med S igår. Det är verkligen vår film, kan ju scen för scen snart. Måndag idag och jag har varit ledig. Har pluggat en del och letat lägenhet den resterande delen. Ikväll blir det visning på en bostadsrätt och sen träning med S och L.

Kommentarer
Postat av: jäddan

jag saknar dig MED!

2007-11-26 @ 19:19:31
Postat av: johannie

Hej Sanne! Trist med lägenhetstorkan, inga planer på att byta stad? Kram

2007-11-26 @ 19:34:14
URL: http://normark.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0