Kanske borde jag

image24
Bild: Älsklingen (från 2005)

Göra en insats här på bloggen. Har inte bloggat på några dagar nu och tiden har inte direkt funnits. Tisdagskvällens konsert med LW var underbar. Hamnar dick inte i topp av de spelningar jag sett med honom, bäst hitills är den på Zinkensdam förra sommaren. Tisdagskvällen var underbar på alla sätt, det blev mer en spelning där man njöt av de gammla trogna favoriterna och de nya låtarna tog sig inte riktigt. Men överlag är jag väldigt nöjd.

Åkte hem till Älsklingen efter och somnade tryggt i hans famn. Sov gott och länge och kom inte upp för än runt lunch i onsdags. Välbehövligt med galet lång sovmorgon och bättre start på dagen kan man inte få än att vakna bredvid min Älskling <3. Åkte hem och pluggade lite, sen blev det träning med S. Har beslutat att vi ska ta tag i våran träning igen, och det gick helt ok. Åkte hem till henne och fixade tacos, efter en hel del strul med tillbehör. Sen blev det lite zapande mellan fotbollen och några serier. Tur för Sverige att dom toh sig vidare till EM, var inte så övertygad och trodde faktidkt att de kunda klanta bort det ordentligt. Men grabbarna skötte sig.

Torsdag och en jobbig och seg sådan. Träffade Maria tidigt i skolan för att göra klart resten på våran inlämningsuppgift som börjar ge mig magsår vid det här laget. Fixade så gott vi kunde och sen skickade vi iväg den, hoppas han blir nöjd nu och att man inte får ett sarkastiskt mail tillbaka som man brukar kunna få. Hjälper ju inte så värst mycket, men men. Sen blev det föreläsning, inte den mest inspirerande. Men hoppas bitarna faller på plats på tisdag. Hem och fixa en massa och sen iväg och träna med S och L. Gick kanoners så jag åkte nöjd hem och åt lite innan jag somnade sött.

Fredag idag och vädret visar inte sin bästa sida. Kanske tur det för då hade det varit mer lockande att ta en promenad och hoppa över pluggandet. Men när det bara är grått ute känns det mer produktivt och plugga, även om sängen hägrar. Så nu får det bli lite plugg och sen kanske sängen och TVn får sällskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0