Omständigheter

Nya kursen började i tisdags. Vet inte riktigt vad jag ska tycka, verkar helt ok trotts att första föreläsningen var allmänt seg. Träffade Älsklingen på stan innan och åt en god lunch. Bästa uppladdningen :). Träffade S på kvällen, bakade chokladmuffins med noblesse, mumma, och kollade på rosa bandet gala.

Igår var det onsdag och jag var ledig, igen. Tillbringade större delen av dagen med att läsa kurslitteratur. Gick helt ok, förutom att de första två kapitlena var ren repetition på mikorekonomikursen. Men vad ska man göra. Igår var det även två år sen jag tog körkort. Så nu kan jag nästan göra vad som helst utan att bli av med körkortet. Men det är ingenting som ska utnyttjas. Träffade Älsklingen en kortis igår kväll, åkte hem efter vissa omständigheter, men fick prata med Älsklingen i telefonen och kolla Greys i min ensamhet. Blev en natt med för lite sömn, men det till trotts vaknade jag innan klockan ringde. Nya tag idag.

Idag är det torsdag och två månader kvar till det nya året. Galet fort 2007 har gått. Föreläsning på eftermiddagen, sen blir de till att stressa hem, äta lite och sen slänga sig iväg och träna med S och förhoppningsvis L också. Ikväll blir det bara massa fixandet och trixande, för imorgon åker S och jag till Uppsala för partaj :).

Kommentarer
Postat av: fiaaoo

hej. jag saknar dig som ett svin... kan vi ses inom snar framtid? festa lugnt i uppsala ;)

2007-11-01 @ 10:39:05
Postat av: jäddan

haha, hälsa ola ;)

2007-11-01 @ 11:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0