Inflyttningsfest & tentaplugg

Onsdagen fick en perfekt avslutning med min Älskling. Kunde inte bli så mycket bättre efter den halvdåliga dagen. Spenderade kvällen i soffan under en filt och ett avsnitt av greys :). Träffade Maria i skolan i torsdags och gjorde klart inlämningsuppgiften. Inte för att jag vet om det blev så bra på slutet, men ingen energi att lägga. Så det får bli som det blir. Tror inte vi klarar oss utan en enda rest i vilket falla som helst. Satt och redigarade den under hela eftermiddagen och det var mindre roligt, 18 sidor med stavfel och grejer. Det blev träning med S och L på kvällen och sen en underbar fika med gulleFia. Så skönt att bara prata om allt och inget och höra hur hon mår. Var en massa mycket gladare när jag åkte hem, tack sötis du.

Igår var det fredag, äntligen, och veckan gick över till helg. Spenderade dagen med att tentaplugga och det gick faktiskt helt ok. Mycket förvånad måste jag säga. Träffade L vid halv sex snåret och åkte hem till S för middag och inflyttningsfest. En lyckad kväll med massa god mat och trevligt sällskap.

Dagen började med en genomgång av kvällen med S i telefonen. Sen tog jag mig själv i kragen och tentapluggade lite lite grann. Bättre än att behöva göra så mycket imorgon. Nu slappas det framför Bethovens tvåa och börjar kanske bli läge för en nap. Kvällen kommer spenderas hemma hos Älsklingen med lite fotboll och massa mys <3
image9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0