Så var det över

Nu är tentan gjort och jag kan inte göra mer än vänta. Håller tummarna för att det gick bra, men är inte helt säker då läraren verkar vara en sån som vill sätta dit elever. Tisdagen spenderades i skolan med Maria och två killar från klassen, massa diskutioner och ritande. På kvällen blev det häng med S och L, välbehövligt för att ha tankarna på annat håll. Igår blev det sen uppstigning och inte mycket gjort på förmiddagen, gjorde allt för att inte tänka på tentan. Kollade på kvällens Greys och fixade lite lunch. Sen var det dags att bege sig. Skrev tenta i över tre timmar, kom ut och var helt slut i huvudet. Åkte hem och gjorde mig en god salad och däckade nästan i soffan. Älsklingen kom sen över och skakade liv i mig, men sen fick jag sova i hans famn hela natten lång.

Segismorgon i morse, kom tillslut upp ur sängen och skjutsade Älsklingen till jobbet. Var tvungna att skrapa rutorna innan :(. Dagen har bestått av massa fixande och trixande. Har bland annat bakat massa muffins och en sockerkaka, hoppas de smakar bra. Snart blir det en onyttig lurre med S och sen blir det träning med henne och förhoppningsvis L.

Imorgon bär det av till Uppsala för lite shopping och en dejt med Jä. Kvällen spenderas med S och hennes kussar.

image13 Min nya favvis, hoppas att den finns i ett paket från tomten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0