En uppdatering är nog på sin plast

Har slarvat med bloggandet, eller slarvat och slarvat har inte haft så mycket tid över till den. Ett bevis på att jag faktisk har ett liv :). Fredagen har äntligen kommigt och helgen är snart här. Eller jag fick egentligen helg igår kl.12, men det har inte märkts av. Träffade sötanna på stan direkt efter och gjorde massa "viktiga" ärenden som involverade en del shopping, blev även en myslunch och massa snack innan vi skilldes åt. Kom hem och tiden gick i ultrarapid, hann inte med att göra någonting. Stressprata med S och L i telefonen, stressäta och sen stressa till träningen. Träffade S och L där och sen var det bara att stepa för glatta livet. Åkte hem och duschade och hoppade upp på cykeln igen och åkte hem till L för lite Idol och snack.

Fredag är det som sagt. Har hunnit med att plugga lite, haft tvättkris eftersom mamma lagt en vinröd tröja i tvätten så blev allt vitt lite små rosa och jag var tvungen och bleka allt. Inte så kul när det redan känns som man har tusen saker att göra. Jag blev äntligen klar med fotoalbumet som jag kämpat med, och jag tror det blev riktigt bra. Hoppas på det iallafall. Nu återstår massa timmar av fredagen, ska bara softa lite och kanske fixa lite innan det bär av hem till Älskade A för en myspys kväll, I need it.image4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0