Höst på riktigt

Idag är det höst på riktigt. Bara 4 grader när jag cyklade iväg till skolan, så det var vantar på. Gick upp tidigt i morse, men ångrade mig djupt när klockan ringde. Men vad ska man göra om man vill ha lite datortid och internet inte fungerar hemma. Man åker till skolan och sitter vid datorn :P. Föreläsning om en timme och lite som ska läsas tills dess, men får se hur det blir med det. En kopp varm choklad lockar mer. Får nog bli det :). Efter föreläsningen väntar lite pluggande. Men bäst är att jag får träffa Älsklingen ikväll efter allt pluggande. En riktigt bra belöning för allt slit.



Igår var det tisdag och äntligen säsångspremiär av  Desperate Housewifes, ännu en av serierna som jag är riktigt fast i. Dagen bjöd på föreläsning och inte så seriös läsning av tre kapitel i boken vi skulle läsa ut. Men jag blev klar och det är väl det som räknas. Utan att somna i boken som jag gjorde i måndags. Blev träning med S och sen häng hemma hos henne med L. Det kollades så klart på Idol och Desperate, sen styrdes det upp lite planer inför helgen.

Dagens bästa får bli Britney med I´m from Barcelona, det är synd om den bruden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0