Jag har ett och annat att säga om det här med internet

Jag verkligen hatar det ibland. Speciellt när det inte fungerar och den här gången var det inte mitt fel. Gick upp tidigt i morse för att göra lite bankärenden innan skolan. Sitter som bäst och håller på och betalar räkningar så lägger internet av. Jag hatar det, verkligen verkligen hatar det. Ska hem och skälla på leverantören och säga upp abonemanget. Nu ska jag ha något som fungerar och inte strullar fyra av veckans sju dagar.

Gjorde mig iordning med ett stort åskmoln över huvudet och cyklade till skolan för att fortsätta mitt surfande. Hann ju inte ens kolla på vad det fanns för lägneheter på markanden. Visningarna igår gav ingenting, blir så tokigt frustrerad. Men jag vill ju inte köpa en lägnehet som inte känns bra, jag vill känna ett wow eller ett wow det här har så stora möjligheter. Men en etta med sovalkov på 36 kvm har inte så stora möjligheter. Blir till och vänta lite till, antagligen tills någon gång i vår. Skola idag som vanligt, hem och plugga lite och sen iväg och träna med S.

Körde core igår med S och L, gick riktigt bra, men var lite svårare än först gången. Men man lär sig väl. Skyndade mig hem för och kolla på Viktoria Beckham speceialen på 4:an. Jag är mållös, trodde hon inte var så, min bild är förändrad.


Off I go <3

Kommentarer
Postat av: alex

http://bp0.blogger.com/_0S6KrfqdJGM/Rvi3A6ijNhI/AAAAAAAAAZY/DTf06zNRKpw/s400/dagens5.bmp
där har du dagens bästa :)

2007-09-25 @ 20:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0