Omväxling förnöjer

Vad gör man inte för att hitta på något annat när man egentligen borde plugga. Jag fixade en ny blogg :P. Även den kan behöva sig en uppfräschning inför hösten. Den andra har varit med så länge nu, så det är dags för den att gå i pension.

Här sitter jag med böcker och diagram upp till näsan och försöker lösa uppgifter om marginal kostnader och hur kurvor skiftar och om företag gör förluster på kort och lång sikt. Ibland undrar jag vad jag har gett mig in på, för vissa dagar förstår jag ingenting. Då känns det som om min föreläsare pratar ett annat språk och vissa dagar är jag hur smart som helst. I alla fall enlig mig själv. Idag är nog en mellan dag, 15 uppgifter att lösa och jag ska börja på den 6:e men sen kom en ny blogg i vägen. Vilket sammanträffande :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0