Rainy Saturday

En lördag med riktigt höst och tråkväder, egentligen söndagsväder men på fel dag. Det finns flera givna saker som är trevliga en sån här dag, ligga i sängen hela dagen och bara inte göra någonting, en mysig fika på stan med massa onödig shopping efteråt eller bara skita i allt och sova resten av dagen för att slippa elendet. Min dag kommer gå i totalt motsatt riktning, plugg och träning är det som är planerat. Kvällen bjuder på höstmys med min Älskling, alltid lika trevligt.

Gårdagen var seg. La ner pluggandet efter skapandet av nya bloggen. Kör stilen med att plugga lite varje dag istället. Det som fick min uppmärksamhet resten av dagen var mitt fotoalbum som skulle uppdateras. Kvällen spenderades med S och L, ost och kex och lite skräck och komedi. En helt klart godkännd fredagskväll :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0