Söndagsångest

Så va det söndag igen, veckan har redan flygit förbi och helgen var helt plötsligt bara borta. Förstår inte vad tiden tar vägen. Igår var det dags att ta tag i livet, så S och jag begav oss för att träna. Och jag blev positivt överraskad, trodde jag inte skulle klara av någonting men tydligen så var man inte så otränad som jag förväntat mig. Men jag kan ju säga att idag så känns det att man lever. Träffade Anna med la familia och hann med att snacka lite. Kvällen spenderades hemme hos Älsklingen. Blev lite handling, mat, landskamp och mys. Perfekt lördag.

Idag är det tråksöndag i sin rätta mening. Började dagen med att vakna galet tidigt och inte kunna somna om. Sen blev det lite pluggande, innan känslan av att det egenligen finns något annat man borde göra för att inte behöva plugga. Har fixar med mitt fotoalbum, hälften av min 175 framkallade kort är nu insatta. Resten av dagen är lite av ett frågetecken. Hoppas någon ger ett bra förslag på aktivitet.

Imorgon är det måndag och ny vecka, vilket innebär fler föreläsningar. Tur att man ska träffa Maria imorgon innan föreläsningen och repetera lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0