13:e april

Ojoj nu har det nästan gått en hel vecka sen jag bloggade senast. Det har varit fullt upp om man säger så, skola och inlämningsuppgift har dominerat min vecka.

I torsdags blev det till att plugga hemma och försöka fixa lite. Tog en walk med S på eftermiddagen och styrde upp helgen. Åkte hem och fixade mig och sen bar det av ner på stan. Träffade Anna när hon slutat jobbet och fixade biljetter till bion. Gick till gränden och käkade och väntade på Fia. Sen blev det bio, 27 Dresses. Härligt romantisk film, lite tåröggd blev man allt. En underbar kväll med favvis bruttorna.

Spenderade fredagen i skolan med lektion och sen fixa det sista på inlämningsuppgiften. Gick över förväntat och vi klarade det :). Cyklade hem och njöt av en ledig eftermiddag. Blev upphämtad av Älsklingen på kvällen och åkte till Media Mark och köpte SATC-boxen och Mariokart till Wii. Så det blev hem till Älsklingen och kolla på lite TV och sen spela Mariokart tills ögonen gick i kors. Båda somnade vi ovaggade, hann inte ens säga god natt till varandra. Vaknade lagom tidigt i lördags och bara hade det bra tills vi var tvugna att gå upp eftersom Älsklingen skulle iväg och döma. Åkte hem och pluggade lite innan jag la mig framför tvn och napade i några timmar. Vaknade och började fixa mig eftersom ost och vin kväll med S, L och Sanna stod på planeringen. Det blev en lyckad kväll med massa gott i magen, massa snack och en massa skratt.

image46


Söndag idag och tanken var väl att jag skulle plugga en del och slippa göra så mycket imorgon. Men de funkade inte. Sov längen och lyckades sen läsa de två sista kapitlena i boken som jag hade kvar sen igår. Sen fick det vara bra :). Premiärade SATC-boxen och har snart kollat klart på första säsongen och det är så jag ska spendera min kväll. Älsklingen är upptagen med att döma fotboll, två matcher idag, så jag får spendera min söndag utan honom.

Måndag imorgon och en hel massa plugg och fix står på planeringen. Det ska även bli träning med S om det blir som vi planerat.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aaa gud va de va mysigt och trevligt igår:) Älskar dig

2008-04-13 @ 20:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0