1:a april

Spenderade min fredag hemma hos Älsklingen. Han fick lida sig igenom Let´s Dance och jag var nöjd. Hade det mysigt hela kvällen och fick även somna i min Älsklings armar. Vaknade galet tidigt i lördags, drog på en film - Remember the Titans - första gången jag såg den och I liked. Höll dock på att somna när det nästan var 10 minuter kvar så det blev till att hålla sig vaken. Sen sov vi gott vidare till strax efter ett. Blev hemskjutsad på sena eftermiddagen och då var det bara planering som gällde. Nästan alla planer sprack och tillslut bestämde S och jag oss för att gå på Kåren själva, och visst fick vi roligt. Efter några glas vin, en cider och en obligatorsik Bacardi Razz så var vi glada i hatten och dansade oss igenom kvällen. Åkte hem till S och åt lite mat innan vi somnade. Vaknade lite slitna men det kunde ju bero på att klockan skulle flyttas fram och en timme bara gick upp i rök. Blev en god frukost med S innan det bar hem för lite uppfräschning innan det var dags att åka hem till Älsklingen som fyllde år. Blev massa fika och gottigt och trevligt sällskap med :). När släkten gått kollade vi på I am ledgend. Blev grymt besviken efter att ha velat se den i nästan två månader. Konstig början, sen blev det bättre och sen avslutas filmen med lamaste slutet. Katastrofalt dåligt. Sen syndade vi lite genom att sportnörda oss ännu en gång :).



Igår var det måndag och en ny kurs började. Verkar vara riktigt krävande men det får bli som det blir. Ingenting att få panik över. Spenderade kvällen med S, blev en promenad och sen lite TV tittande och en hel del snack. Idag är det ny månad och bara en månad kvar tills jag flyttar. Helt galet vad fort det har gått och det känns som att den här månaden bara kommer att försvinna i en dimma av massa plugg och flyttfix. Har spenderat dagen i skolan med att plugga och sen varit och lyssnat när Syon pratat om examenskrav och grejer. Fortfarane inte riktigt på det klara med vad jag ska läsa i höst men det ordnar sig. Blir nog till att ringa senare i veckan. Nu ska det slappas lite innan det blir träning med S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0