7:e april

Vaknade av mig själv strax innan 7 i morse. Försökte somna om, men det gick inte så det var bara att gå upp. Helt på tok för tidigt, var ju en halvtimme kvar tills klockan skulle ringa. Gick iallafall upp och fixade frukost och satte mig framför datorn. Kollade mailen och de vanliga sidorna innan jag planerade min dag och började plugga. Gick helt ok och plugga även fast jag inte kunde göra vissa övningar. Men det ordnar sig senare. Blev klar när det närmade sig lunch. Gjorde lite lunch och snackade med S samtidigt som det kollades VBÅ. Världens sämsta serie egentligen, men har man en gång börjat så kan man inte sluta. För missar mat några månader så hänger man fortfarande med i vad som hänt. S och jag kom på att vi skulle ut på äventyr, så vi hoppade på våra cyklar och cyklade ut till Hälla. Köpte nya undies och lite annat nödvändigt. Gjorde av med för mycket pengar, men så är livet ibland. Tur att sparkonto finns. Tog även en sväng på IKEA och fikade lite innan vi tog ett varv och jag visade S lite av grejerna jag köpt till lägenheten. Sen cyklade vi hem. Trevligt. Har inte gjort så mycket sen dess, endast ätit och laddat mentalt inför träningen. Blir core med S ikväll, förbereder mig på smärta imorgon.

Fick ett supersött mess av min kära lilla ponny idag. Mer glad kan man inte bli. Se till och kom hem den 24 maj :*

Kommentarer
Postat av: jäddan

jag ska göra mitt bästa :) puss

2008-04-09 @ 13:28:28
Postat av: fiaoao

har hört att vi ska fika/gå på bio idag ;) ses ikväll! puss

2008-04-10 @ 10:34:06
URL: http://iabo.blogg.se
Postat av: Sara

haha älskar vår fika på Ikea, vill fika där nu :) Hej förresten =)

2008-04-11 @ 15:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0