Hallelulja moment

Dåligt bloggande på fronten, kan bero på rastlöshet eftersom semestern gick mig på nerverna efter ett tag. Veckan spenderades i ryggläge och tog mih igenom 900 sidor skönlitteratur. Härligt med något annat än kurslitt. Från början var det två visningar inplanerade i veckan och sen blev det tre och den sista blev bara min. Så i maj blir det flytt till mitt lilla slott. Eller slott vet jag inte, men mitt lilla kryp in i alla fall. Men i mina ögon blir det mitt slott då det bara är mitt mitt och åter mitt. Kontrakt skrivs på onsdag och det firas med Älsklingen och lite storhandling.

Annars började den nya kursen i morse och det var fullfart från första början. Massa att läsa tills på måndag då det börjar bli förberedelser inför hemtentan. Träffade ett skönt gäng som jag läst med sen i våras och självklart fick jag häng med dem. Blev en heldag med allt som skulle ordnas och dubbelföreläsning. Just nu känns det som om hela huvudet ska sprängas av all ny information, men lite träning och sen sömn så blir det bra tills imorgon.

Kommentarer
Postat av: johanna

Härligt, grattis till slottet! Var ligger det? Tidö?

2008-01-22 @ 15:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0