Ny dag och nya tag

image33
Bild: Deviantart

Ny dag och nya tag. Har lämnat bitterheten bakom mig och insåg sent i natt fördelen med att fylla år en riktig bakisdag, jag får vara prinsessa och stå i centrum flera gånger under januari månad eftersom alla inte kan fira en på samma gång. Så istället för att ha en dag som är min så får jag ungefär tre stycken och det är inte fy skam :p.

Tillbringade gårdagskvällen med Bond. Ingen favorit men det fanns inget bättre att se heller. Har spenderat dagen med näsan i böckerna och det har gått bra. Ska bli skönt att träffa Maria imorgon och plugga tillsammans, undrar bara hur jag ska hitta dit. Har även fixat inför firandet av mig i helgen, Anna, Fia och Jä kommer hit och bjuder på underbart sällskap och massa mat. Ikväll blir det roadtrip med S igen, ska hämta hennes syrra på Arlanda.

Är djupt inne fortfarande grymt irriterad. Kan bero på att två av mina närmnsta vänner inte ens har vett att skicka iväg ett sms på en födelsedag, och det gäller inte bara min. Känns väldigt otacksammt när vi/jag engagerat oss i deras födelsedagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0