13:e juni

Planen för gårdagen förändrades drastisk på förmiddagen. Gick upp strax innan älsklingen åkte till jobbet och låg kvar i sängen och läste vlt. Sen blev det till att göra sig iordning och ha telefonjour med Lindex. Blev ingen tvättid på eftermiddagen/kvällen fick hoppa in och jobba ända till stängning. Men det var ingen större fara. Fick ny tvättid redan i helgen. Åkte och skriev kontrakt för andra sommar jobbet. Väldigt bra lön och samma ställe som förra året. Kan verkligen inte klaga. Åkte hem och började härja runt för att fixa och äta innan det var tid för att åka till jobbet, hann även med att styra planer för helgen med Anna. Jobbade och shoppade en del och strax efter 19 fick jag gå hem. Cyklade hem och pratade lite med S i telefonen. Försökte kolla på fotbollen men ögonen gick verkligen i kors efter en lång dag.

Vaknade av mig själv i morse och tog mig en lugn och skön morgon. Satte mig i soffa och käkade frukost och läste vlt. Sen blev det full fart och jag städade igenom hela lägenheten och fixade en massa. Nu är det slappa ab som gäller, handla får vänta tills imorgon när jag har tvättid. Ikväll blir det Vattendraget med S och L. Imorgon är det lite fixande som gäller och sen fotboll för hela slanten med Älsklingen. Söndag blir den dag med mycket fika, men jag är inte den som klagar :).

Kommentarer
Postat av: anna och sofia

här bloggar man som en toka... men du sjunger fint ;) uppdatering imorgon tack! pusspuss

2008-06-20 @ 23:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0