9:e mars

Träffade underbara Fia för en mysig fika igår på eftermiddagen. Blev en härlig fika på Waynes och sen en liten sväng runt stan. Tittade och drömde. Gick till Designtorget och fixade en lite present till Alvin som är bre för framtidabruk. Så underbart härligt att träffa Fian och bara ha det bra. även fast vi inte ses så ofta som jag egentligen skulle vilja så märks det inte när vi ses. Absolut guldkant på min lördag. Åkte hem och vände i princip innan det bar av hem till Älsklingen. När jag kom dit så fick jag gå på skattjakt. Otroligt roligt, belv som ett litet barn och kunde inte sluta flina och inte direkt koncentrera mig heller. En ledtråd fanns i micron, en i DVD fodralet till The Ring, en under C´s foderpåse, en i Magnus Bertners DVD "Ingenting är heligt", en under pläden som låg i soffan och tillsist hittade jag skatten - under min kudde i sovrumet. Där fanns min önskedröm :), armbandet från Disney Coutore. Det kommer att bäras med glädje och minst en underbar tanke ska skänkas per dag. Resten av kvällen spenderades med Mello och NHL hockey. Grymt besviken att Ola inte gick till finalen och skrattade högt av skadeglädje när Carola inte gick vidare.

Söndag idag och en produktiv sådan hitills. Har städat, tvättat, bakat och fixat lite. Funderar på om det ska pluggas lite eller om jag ska viga dagen åt TV tittande och bloggsurfande. Det senare låter ju mer lockande. Imorgon börjar en ny vecka med friska tag. Och det är det verkligen för PMet ska in på tisdag och sen är det bara att förbereda sig för slutseminariet på fredag.

Kommentarer
Postat av: fiaaa

tack för en mysig lördagseftermiddag, guld! du är värd det där rackarns armbandet.. blev SÅ avis ;) ses snart igen? måste skärpa oss med dejtandet!! puss!

2008-03-10 @ 09:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0