Massa massa vitt

Ojoj nu har det inte bloggats på riktigt länge. Veckorna har bestått av massa plugg, vilken ovanlighet :p. Linnea och jag har kämpat med PM3 och haft seminarium på det och sen har vi även kämpat tillsammans med Katrin och Emelie med PM2 och igår blev vi äntligen klara. Satt verkligen hela dagen igår och till sist fick vi balansräkningen att balansera. Har även haft underbara dagar med min Älskling, varit tillsammans i 5½ år och varit fästman&fästmö i ett halvår.

Gårdagen spenderades i skolan från tidig morgon till sen kväll. Kom hem och bytte snabbt om och mötte upp S för en lång walk i snön. Riktigt skönt att bara rensa huvudet lite. Sen hände det inte mycket mer den kvällen, somnade innan klockan var halv tio och då förstår man hur jobbig dagen var.

En extra bonus var iallafall att jag vaknade innan klockan ringde idag och det ger mig en tokigt lång dag att fylla med kompleterande plugg. Funderar på om jag ska ta mig till skolan och kopiera lite eller om jag sparar det tills imorgon, det visar sig. Ikväll blir det till att träffa Älsklingen och ha det riktigt mys, skönt ab. Precis som vi ska ha det i helgen :).

På lördag kommer min hästis hem för en tur på stan med mig :), lovely <3.

Kommentarer
Postat av: jäddan

jaaa :) då ska vi ha pluggledigt!! :) miss u! pusspuss <3

2009-02-11 @ 11:15:48
URL: http://ettendaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0