Så trött

Fredagseftermiddagen var precis så lugn och skön som jag ville ha de. Gjorde inte många knop och masade mig in i duschen strax innan 4. Sen blev det tillpiffning varvat med massa slappande innan jag hoppade på den kalla cykeln och trampade mig hem till Anna. Kom dit och mötten en frusen Jä utanför eftersom Anna inte svarade i telefonen och kunde komma och öppna. Till slut kom hon ner och vi fick komma in i värmen. Började kvällen med att dricka "schlabedang" och vänta på Fia. Anna gjorde paj och vi snackade en massa. Sen kom Fia och kvällen kunde fortsätta :). Den blev mat i härligt sällskap, gott att dricka, halvnyttig efterrätt och en relativt tidig kväll. Kom hem och kunde inte somna även fast jag var så tokigt trött.

Vaknade för tidigt i går morse, helt sjukt att jag inte kan sova mer trotts att jag är så trött att jag bara vill dö. Intog min plats i soffan och gjorde frukost och sen spenderade jag min lördag där. Tanken var att jag skulle ha pluggat men ingen sömn ger ingen ork. Pratade lite med Älsklingen när de hade börjat vakna till liv på kryssningen, bortamatcher och hemmamatcher hit och dit :p. Mammsen kom och hämtade mig på eftermiddagen och jag fick komma hem och bli ompysslad. God mat och härligt avslappnat. Åkte hem till S och spenderade kvällen där med henne och E, kollade körslaget och Mamma Mia. En perfekt uppladdning för det som börjar nästa helg :), Melodifestivalen. Kom hem och ögonen gick i kors av trötthet men de ville ändå inte gå igen. Att det ska vara så svårt att somna när det är det enda man vill göra.

Vaknade för tidigt för att vara helg i morse igen. Är fortfarande sjukt trött men de vill sig verkligen inte. Har spenderat morgonen i soffan med att försöka vila lite, dricka morgonsmoothie och kolla på slalom/super g. Resten av dagen kommer att spenderas här innan vi ska hem till svärfamiljen och fira en massa födelsedagar och efter det blir det handboll för att kolla på FiaLotta :). Ikväll ska jag gå och lägga mig extremttidigt för jag måste vara pigg imorgon, så är det bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0