Another day in paradise

Kanske inte i paradiset, men i mitt liv. Har haft en helt ok dag med skola och lite plugg. Dagen började groteskt tidigt, men vad gör man inte för att åka till älskade e-tuna :p. Kom iallafall iväg till tåget och mötte upp Linnea och Emelie på stationen och sen bar det av. Det ver en otroligt seg föreläsning men jag lyckades ta mig igenom den. Jag och Linnea la upp en plan för PM:et som ska skrivas till nästa fredag. Den planen var aningen ambitiös, hoppas den kan ändras lite och vi klarar oss bra ändå.

Blev en extremt seg eftermiddag igår. Pluggade lite mer, men inte mycket än så. Somnade en stund på soffan och sen var man relativt pigg igen. Mötte upp S för en walk på kvällen och sen blev det en sväng till ICA för min del, kylen gapade tom. Blev en soft kväll i soffan med Älsklingen i telefonen och mammas bullar. En lagom ansträngande tisdag med andra ord :).

Har pluggat lite sen jag kom hem från skolan och nu softar jag. Ska iväg och träna med S om ett tag och efter det blir det myskväll med Älsklingen. Känns som om det var en evighet sen vi sågs. Längtar tills jag bara får gosa upp mig hos honom och glömma allt som är runt omkring och bara vara i våran egen bubbla. En bubbla där jag trivs så enormt bra. Drömma lite om London vore ju också trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0