Lite mer än mitten på veckan

Torsdag idag och otroligt nära helgen. Men jag har egentligen gått på helg redan nu eftersom jag inte har skola för än på måndag. Vaknade lite utvilad i morse men hade lätt kunnat snarka i en timme till eller så. Men tog mig upp och njöt av en god smoothie i soffan framför datorn och tv:n. Blädrade lite i böckerna efter det och förberedde presentationen till seminariet nästa vecka, eller förberedde och förberedde skrev en lapp med stolpar och nu måste det bara övas in. Mötte upp S sen och tog en walk för att hämta ut mina böcker och handla lite till henne. Blev lite stressigt på slutet då jag snabbt bestämde med mami och papi att jag skulle åka med dem och handla. Blev en sväng till maxi och jag handlade lagom mycket för lagom mycket pengar. Nu har jag varit hemma ett tag och ringt lite samtal och haft mig och snart väntar tvättid. Ikväll blir det myskväll och mysmorgon med min Älskling, underbart.

Igår var det skola och jag gick som en zombie till tåget. Hade föreläsning i e-tuna innan det blev dags att åka tillbaka till v-ås och ha introduktion till uppsattskrivandet. Jag tror jag dör. De vill att vi ska skriva ett PM redan nu på 10 sidor, samtidigt som vi ska skriva fem PM och en tenta på kursen jag läser nu och uppsatsPM:et ska vara inne om några veckor. Hej inget liv för än i april. Jag vet inte vad jag ska göra. Men det är ingen ide o stressa upp sig för det löser ju ingenting. Måste börja med att hitta något att skriva om bara :p. Så länge inte Linnea freakar ur av stress så behöver inte jag göra det. Blev en walk med S på eftermiddagen innan Älsklingen kom och hämtade mig för en mysig kväll som värmde mitt hjärta.

Imorgon är det fredag och äntligen helg :). En dejt med Anna står på planeringen och en lugn kväll i min älskade soffa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0