Tandis

Helgen tillbringades i någon form av bubbla där matlusten inte riktigt fanns och nätterna fylldes med för många knasiga drömmar. Hoppas det ordnar upp sig snart, men det borde det ju göra. Tillbringade större delen av helgen i min ensamhet, skönt även de. Det blev tidiga kvällar och gott att äta, helt perfekt. Lördagen sysselsatte mig även med ett gigantiskt paket från HM som tog sin lilla tid att titta igenom. Nöjd med de mesta, men lite saker får lova att åka tillbaka.

Ny vecka igår och det var galet segt. Hatar måndagar ibland, speciellt den som var igår. Konstiga drömmar under natten och en seg dag i skolan bidrog allt för mycket skulle jag tro. Linnea och jag började på nya PM:et och det travade på, även om artikeln inte var den roligaste att läsa. Kom hem i skaplig tid och slappade ett tag i soffan innan jag begav mig till S för en hederlig girl´s night med henne och E. Ibland är det de som behövs för att piffa min måndag.

I morse bar det av till skolan igen, som tur inte till e-tuna så det blev en timmes mera sömn. Det tackar vi för. Jag och Linnea filade på uppsatsämne och sen tog vi oss i kragen och skrev klart PM:et. Vet inte om det blev så bra, men nu är det iallafall gjort. Cyklade iväg till tandis på eftermiddagen och det gick över förväntningarna bra. Med tanke på det läsk och gitt intag det finns hos mig så var jag positivt överraskad :). Mötte upp mammsen på stan en snabbis efter tandis, mycket skönt att bara uppdatera varandra med vad som hänt över helgen. En liten mammakram värmde även mitt hjärta. Blir till att åka dit i helgen och bli lite ompysslad. Har donat runt i lägenheten lyssnandes till ABBA resterande delen av eftermiddagen och även kollat ett avsnitt av The City.

Snart är det matlagning och sen yoga med S. Hoppas jag kan fokusera bättre idag än förra vecka, det skulle behövas. Imorgon är det en ny skoldag men man kommer hem i normaltid och på kvällen får jag träffa min Älskling, finally <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0