Ny vecka och ny månad

Helgen passerade i ett rasande tempo. Fredagskvällen spenderades med min underbara Älskling, lite Idol, lite Spicy Hot och lite Grease. En topenmysig kväll. Lördagen spenderades med lägenhets letande och jag tror jag har hittat en favorit som inte kräver allt för mycket jobb och är i perfekt storlek för mig har har stor mysfaktor. Ny visning på onsdag och efter det får vi se :). Hoppas hoppas hoppas. Skulle väl egentligen ha pluggat i lördags efter lägenhetsvisningarna, men vem orkar när det är värsta höstrusket ute. Kvällen spenderades med S och L, lite Svensson Svensson och Ondskan.

Söndag och söndagsångest igår. Ingen lust till att göra någonting, framförallt inte att plugga. Läste det som behövdes och engagerade mig lite, lite i inlämningsuppgiften som vi ska börja med imorgon. Resten av dagen spenderades med S och uträttade diverse ärenden. På kvällen kom Älsklings A och mös med mig. Fick en lite blomma bara för att jag är jag. Jag älskar dig.

Måndag idag och skolan väntar, föreläsning och grupparbete. Det ska säkert gå prima, får jag hoppas. Ikväll blir det träning för att varva ner efter en hektisk dag. Men mina tankar är fokuserade på helgen :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0