Skulle behöva....

image8

En "everybody adores me"-day. Aningen nerkörd och skulle inte ha något emot att alla avgudade mig för en dag och bara var snälla och gav mig fina saker och bara få ha det lite lyxigt. Jag vet, super barnsligt. Men ibland skulle jag behöva veta att jag är bra.

Träffade Maria i skolan i dag och fortsatte med uppgiften och som vi slet och kom bara frammåt en liten liten bit. Men vi lär bli klara imorgon, så att vi har hela måndagen till redigering och ritning. Annars är det dags att få panik. Vi orkade hålla ut till strax efter ett och sen var våra hjärnor bara mos. Gjort lite nyttigheter på eftermiddagen och spånat på lite ideer, men vet inte hur det ska lyckas bara. Men men. Ikväll blir det grey´s och mys med Älsklinge <3.

Kommentarer
Postat av: Anna

Tanker pa dig ocksa gums! skulle jag vara hemma sa lovar jag att jag skulle visa hur mycker jag tycker om dig! sitter pa internetcafe pa kohsanroad och njuter av livet :) har chillat vi d poolen och shoppat lite idag. hoppas nagon tar hand om dig dar hemma gummsan!! pusspuss

2007-10-12 @ 12:15:52
Postat av: fiaao

tack för fikan igår, gums :) ett helskönt avbräck i mitt just nu rätt dryga liv! du är en solstråle, darling :) vi lär ses nån gång innan dendär matchen den 27e.. det är för långt dit! pussis

2007-10-12 @ 17:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0