Sometimes

Jag lägger ner för mycket energi på vad andra tycker och tänker och på vad jag kan göra för att alla andra ska vara så lyckliga som möjligt. Ändring på de, ska göra det jag har lovat och sen ska jag börja fokusera på mig själv. Mer mig och mindre andra som bara suger energi och egentligen inte bryr sig när det kommer till saken.


Bara för att det är fotboll ikväll :)


Anna du är saknad hemma i höstsverige. Hoppas Australien är toppen och att få träffa Lollo igen är underbart. Hade gärna lyft på luren idag och ringt dig när livet kändes som värst, men lite dyrt när det är nästan hela världen i mellan oss. Hade värmt mitt hjärta att få dela vissa saker med dig, men lite svårt. Som sagt du är saknad <3

Kommentarer
Postat av: fiaao

duvet, jag finns bara några hundra meter bort. no matter what. anytime, kom ihåg det. (för övrigt så finns det endel idioter i världen, troligen vet du vad jag syftar på.. men det är ju så att endel inte har något liv och därför måste förpesta andras.) sträck på dig, du är underbar.

2007-10-17 @ 18:36:01
Postat av: jäddan

hm.. jag är ju "bara" typ 8 mil bort? ;) hihi. och om någon får för sig massa onödiga konstigheter: lyssna inte på dem!! dom vet ju ingenting om dig! fast jag vet att du är alldeles, alldeles underbar - som en bal på slottet :) love.

2007-10-17 @ 19:07:35
Postat av: Johanna

Jag hoppas VERKLIGEN att du inte syftar på något jag har skrivit?

Btw, vad heter programmet du läser nu?

2007-10-18 @ 12:54:19
URL: http://normark.bloggagratis.se
Postat av: anna

sitter i underbara australien och far lite ont i hjartat... min mobil ar tillochmed dod. bad samvete ;) men du hoppas att tjejorna hemma har gjort sitt jobb och att allt kanns battre! som fia sager, strack pa dig! for du vet ju att var det an ar sa gar det over, och remember karma om nagon vart pissig mot dig! ta nu hand om varandra gums! och var stark! pusspuss

2007-10-19 @ 07:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0