Upp som en sol...

Eller kanske inte riktigt. Vaknade av att mamma väcker mig kvart över 7 och frågar om jag inte skulle upp halv. Panik, klockan har inte ringt och jag ska vara i skolan kl.8. Så det blev ingen härlig morgon, utan bara massa stress och det märks på humöret som gäller för tillfället.

Träffade Maria i skolan och ritade alla kurvor och grafer till våran kära inlämningsuppgift, egentligen vill jag bara bränna upp skiten. Blev klara till lunch, så jag åkte ner på stan och träffade Älsklingen och några av hans nya jobbarkompisar och käkade lunch. Kom hem och pluggade lite och nu har humöret dalat ända ner i botten. Har hängt upp mig på lägenhetsfronten, inte en enda ny lägenhet ute på marknaden. Varken bostadsrätt eller hyresrätt, jag dör snart. Det är då galet frustrerande och gör mig så tokigt arg att jag inte får chansen någon gång. Död åt allt som har med lägenheter att göra.

Blir lite core träning ikväll med S och L, måste ha humöret stabilt tills dessan annars kommer det inte funka. Kort och gott en skitmåndag...

Kommentarer
Postat av: jäddan

sötissanne då! vilken inte underbar dag! hoppas tisdagen bjuder på något bättre :) puss :*

2007-10-15 @ 18:22:58
Postat av: Johanna

Hey, du får flytta till en ny stad! :)

2007-10-16 @ 16:43:17
URL: http://normark.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0