Chokladbrun

Nu är jag chokladbrun i håret, eller som jag uttryckte det när jag såg det först, Fiabrun. Tillbringade lördagsförmiddagen hos frissören med S och blev fin i håret. Mötte upp Anna och Älsklingen och åt lite snabbt på Gränden. Sen bar det av för att kolla på Fia, missade lite av början. Men vilken spännande match det blev och ett väldigt knasigt slut. Åkte hem och pluggade lite. Spenderade kvällen hemma hos Älsklingen. Pluggade hela söndagen. Sen blev det bums i säng.

Heldag i skolan igår. Hämtade ut Makrotentan och kände mig nöjd. Satt med gruppen och diskuterade lite och väntade på duggan. Och vi väntade lite till och lite till. Efter mycket om och men så kom den ut. Läste och diskuterade lite kring den. Kom och vid kl.19 och då var det bara att äta för att sen åka iväg och träna. Gick helt ok och träna, känndes att det behövdes efter dagen.

Idag har det skrivits dugga, kände mig väldigt kluven i morse och trodde verkligen att det skulle gå och skogen. Känner mig lite på hugget nu och har skrivit om tre av fyra snubbar. Blir till att skriva om den sista imorgon, egna diskutioner och sen rätta innan den ska in. Sen blir det hem till Älsklingen och sova <3.

Kommentarer
Postat av: fiaooo

tre av fyra SNUBBAR? förklara för oss (mig) som inte fattar högskolespråket!!! ;) kul att ni var och kollade i lördags!!! :* fika på söndag? har anna pratat med dig?

2008-01-30 @ 09:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0