11:e maj

Fredagen blev en riktig succe :). Spenderade dagen med att plugga och städa. Kollade även klart på SATC-boxen, längtar massor tills filmen kommer nu. S, L och Sanna dök upp strax efter 18. Började laga mat som blev lite kaosartat då brandlarmet gick mitt upp i allt. Fick lite smått panik så vi slet ner det och tog ut batteriet. Så tekniska var vi. Blev en supergod middag i alla fall och en härlig efterrätt. Fick en härlig inflyttningspresent som kom till användning. Blandade lite drinkar och spelade Schlagerspelet innan jag, S och Sanna cyklade ner på stan och satte oss på Bill&Bob. Blev bara där en kortis innan vi gick till Tabazco och stannade där hela kvällen. Vandrade igenom stan när Tabazco stängde och tog oss en varsin korv innan vi cyklade hem. En helt klart lyckad kväll - sommar, härliga vänner & goda drinkar.

Vaknade lite för tidigt i lördags men gick upp och började röja upp lite efter fredagen. Det tog sitt lilla tag och sen var det bara att cykla ner på stan för att träffa Anna, Fia och Jä. Köpte gubbar på torget innan vi gick till H och köpte lunch och sen vidare till Vasaparken. Spenderade några timmar där med härligt väder, trevligt sällskap, goda gubbar och lite yatzy. Gick sen vidare och råkade köpa tokdyra blommor till Älsklingen, men det var bara för fina. Sen cyklade jag sakta hem. Åkte vidare till mamma och pappa sen och fick god mat. Spenderade kvällen och natten hemma hos Älsklingen.



Idag har jag haft tvättdag. Helt tokigt att jag klarade av det då det var den första tvättmaskinen någonsin jag tvättat. Men allt gick bra och ingentin verkar ha krympt. S var här och höll mig sällskap och sen gick vi och handlade också. Har även hunnit med att plugga lite. Ikväll blir det film med S och ev. L.

Imorgon är det en ny spännande vecka och jag hoppas den verkligen går som jag vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0