29:e april

Inlämningsuppgiften blev inte godkännd och jag fattar inte vad han menar med kommentaren som han skickade med. Får ta och försöka lösa det nästa vecka med gruppen. Blev promenad med S igår och sen ett litet Vänner-maraton.

Ännu en underbar vårdag idag, men mindre underbar för oss allergiker. Har nästan dött när jag varit ute, jag hatar pollen. Vaknade tidigt i morse även fast jag unnat mig en sovmorgon, men icke. Lallade lite vid datorn innan jag gick upp och pluggade. Gick väldigt bra och tog mig igenom sidorna jag skulle läsa väldigt fort. Sen lastade jag cykeln full med två stora väskor och en stor påse och cyklade till lägenheten. Var där i lite mer än tre timmar och donade och hade mig. Känns verkligen skönt att allt börjar komma på plats nu. Synd bara att det antagligen inte blir något sovande där för än fredag till lördag. Är tveksam till att det kommer hinnas sätta upp gardinger och persienner på torsdag samtidigt som det ska monteras och bäras en hel del. Men det är inte hela världen för sen får jag ju sova där varje natt. Ikväll blir det troligtvis att köra lite grejer till lägenheten, för man kan ju inte ta allt på cykeln. Sen blir det nog till att hänga lite med S.

Imorgon är det Valborg och den ska spenderas med Älsklingen. Antingen fest eller någon brasa någonstans i stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0