Det sista av 2008

Spenderade måndagen med näsan i en av statistikböckerna. Hade dock varit trevligare med mys hemma hos Anna med Fia och Jä, men ibland måste man avstå från det goda. Gjorde en stor beställning från HM´s vårkatalog så nu är det fixat och klart, så rensning av garderoben står på schemat innan skolan börjar igen. Har iallafall bestämmt mig för att inte göra min fotovägg eftersom endast tre av korten kom i rätt storlek. Så ramarna åker tillbaka och byts mot lite garderobstillbehör, eller snarare skoförvaring. Spenderade kvällen hemma hos födelsedagsbarnet E, blev trerätters och en massa härligt snack. Var ju tvungna o berätta för Sanna om det senaste, och det höll ju oss igång ett bra tag.

Ny dag idag och sista riktiga dagen det här året. Det blev en hel del statistik idag med, men några av kapitlen som gicks igenom måste jag nog ta igen imorgon. Har röjt i lägenheten så det bara är att sätta igång med städningen imorgon. Det blev även en trip till ICA för att fylla på kylskåpet, oj vad dyrt det blev men vad mycket gott det finns i min kyl/frys nu :). Ikväll blir det bingolotto med S och E, har skaffat lotter åt oss så nu hoppas vi på miljonen.

2008 har gått så galet fort och det känns som igår då jag kämnade med B-uppsats. Det har varit ett galet år som alltid kommer finnas nära mitt hjärta. Nya kunskaper, nya upplevelser, nya erfarenheter, nya vänner, en ny lägenhet, många fester, galna upptåg, för mycket shopping och en början på ett liv med min Kärlek. Tack 2008 för en fantastisk tid, synd att vi inte ses igen. Men du kommer alltid finnas nära mitt hjärta som ett bra år. Hoppas 2009 tar efter dig och bjuder på många härliga erfarenheter.

Kommentarer
Postat av: Alex

Yeee du är tillbaka :) <3

2008-12-31 @ 11:03:53
URL: http://alexplats.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0