24:e februari


Så va denna vecka slut igen. Har spenderat större delen av veckan med PM:et, nu känns det som om vi har kommit en bit även fast vi inte riktigt vet vad vi ska göra och famllar i mörker. Hoppas vi får någon klarhet i allting imorgon på seminariet. Annars är det ju bedrövligt. Tog fredagen ledig från allt som har med PM att göra, eftersom vi förtjänade det. Spenderade dagen med att köpa grejer till lägenheten. Känns som om saker och ting börjar falla på plats nu. Enda jobbiga är att allt står och trängs i mitt rum nu så att det ser ut som hje kom och hjälp mig stökigt. Får bli till att packa flyttkartonger imorgon och ställa undan. Kvällen spenderades med bästaste S, blev en massa snack och en hel del LD också.

Igår var det lördag och våren var här. Solen sken och fåglarna kvittrade. Så det blev på med conversen och skinjackan och bara njuta. Sötaste Anna och jag tog en sväng på stan och shoppade lite innan vi gjorde ett litet besök hos en vän. Sen bar det av för att kolla på handboll och bästaste Fian, saknar <3. Tjejerna bjöd på mycket mål och en härlig seger. Sen kom Älsklingen och hämtade mig, åkte till Misto och köpte pizza. Åt mycket pizza, men den var ju så förädiskt god. Blev en liten tupplur efter maten innan det var tid för fotboll. Man U bjöd på en bra match och vi vart nöjda. Självklart blev det Mello sen och efter det en film. Björn Gustavsson imponerade i vanlig ordning, låg dubbelvikt av skratt. Du är som soda stremad oboy, du är allt en man kan få, du är bättre än die hard två....carina låt oss vandra natten vidare, dansa nakna tillsammans i en vattenspridare, carina jag står chanslös jag är evigt din.

Idag är det söndag och absolut fixar dag. Har röjt rund i alla skåp och lådor och letat efter saker som är mina och ska få följa med till mitt nya hem. Hittade galet gammla dagböcker, med svåra tonårstankar och "problem". De ska gömmas på ett bra ställe. Har även köpt mig en liten minifrys som kommer passa kalasbra i mitt kök, man skulle kunna säga att den är söt, men det blir ju lite tokigt då det är en frys. Nu blir det söndags spa så att man är på topp till veckan som kommer.

Kommentarer
Postat av: fiaao

längtar tills du har fixat din lägenhet, sitter och tänker mig hur det kommer se ut ;) saknar dig! tack för att ni kommer och tittar när vi spelar, det betyder så mycket! hörs snart!!!?

2008-02-24 @ 19:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0