1:a juli

Blev EM-final med S och E i söndags kväll. Hejjade självklart på Spanien, eftersom de spelade i Sveriges grupp. Zappade mellan finalen och The weddingplaner. Cyklade hem med S i halvlek och fortsatte kolla hemma och fixa det sista inför måndagen. Mycket härligt att Spanien vann. Sov otroligt dåligt natten till måndagen. Känndes som att jag bara låg och vred och vände på mig. Blev ännu en dag på jobbet och det gick helt ok. Kom hem och sen var det bara att sätta fart. Skulle träffa brudarna på stan halv 19 och innan det krävdes ett besök på banken. Tur att jag åkte till banken i tid, när jag kom dit var det nr. 195 sen gick det upp till 200 och sen började det om från 1 och jag fick nr. 62. Otroligt segt att sitta där och vänta med kurrande mage. Fick iallafall gjort det jag skulle och mötte först FiaO, fick en lång härlig kram. Sen stötte vi in i Anna och begav oss för att kolla på skor. Sen slöt även Jä upp och kvällen var fulländad. Slog oss ner på Cornetto och njöt av varsin wrap med massa snack och hysteriskt skratt. Bruttor, ni värmer min själ med mängder av fina minnen. Cyklade hem när det var aldeles mörkt på himlen, pratade med Älsklingen på vägen hem. Alltid lika underbart. Fixade matlåda och grejer när jag kom hem och sen blev det sängen med CSI NY, innan jag somnade sött

.
Första tanken i morse var, "Fan, det är bara tisdag idag". Gick med S till jobbet och jobbade och jobbade lite till. Gick helt ok, men så segt i vissa lägen. Spenderade eftermiddagen med att fixa och planera en massa. Känns som att jag är ikapp nu :). Ikväll blir det soffan och Skansen :).

Kommentarer
Postat av: fia

den kramen var den bästa och längsta jag fått på länge. jag behövde den verkligen. :) saknar dig.

2008-07-02 @ 07:15:49
URL: http://iabo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0