27:e juli

Torsdagen spenderades med en massa jobb. Jobbade inne i punkt och trodde jag skulle dö, huvudet värkte och en massa små barn som inte vet vett. Att springa runt och gallskrika inne i en butik ska inte mina barn göra. Spenderade kvällen med handling ute på ica maxi med S, E, L och Jo. Handlade till L´s avskedsmiddag och fixade lite. Sen blev det en tidig kväll. Sov länge och mycket skönt i fredags. Gick upp och fixade och donade en massa och sen bar det av till jobbet. Jobbade och stod i och kyckades rymma lite tidigare. Cyklade hem till L på bjurhovda och höll på och dö av värmeslag. Alla var redan där så det blev till att lägga på ett kol när jag skulle fixa mig. Lyckades hyffsat bra iaf. Blev en härlig kväll på en terass i solen med härliga människor, god mat, god dryck, rörande presenter och en massa skratt. Avslutade kvällen på Pluto med S, E och Hedda, många skratt och tårar senare hamnade jag i S soffa och där spenderade jag natten.


Vaknade av E´s glada morgonrop i lördags och det var trötta bruttor som slog upp ögonen. Jag fick göra en härlig walk of shame hem, tur iaf att man inte hade högklackat :P. Gick och mötte S och E efter uppfräschningen, gick till Ibbes och väntade på Hedda. Sen blev det bakismat i skuggan, härligt härligt. Åkte hem till mamma och pappa sen och softade i gräset innan det bjöds på mat. Älsklingen kom och hämtade mig, skönt att äntligen få träffa honom efter nästan en vecka isär. Åkte hem till Älsklingens mami och kelade med kittens innan vi åkte hem till honom. Blev en kväll på soffan med kall cola, sommarkrysset och lite saltkråkan.

Vaknade hos Älsklingen i morse, blev en lång morgon i sängen innan jag åkte hem. Har städat hela lägenheten och varit och handlat, så nu är det bara softa som gäller. Kvällen spenderas i S kära sällskap och L kanske också ansluter. Imorgon är det ny vecka med nya tag, några dagars jobb och några dagars ledigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0