23:e juni

Spenderade lördagen med att slöa. Åkte hem till S och hämtade SATC-boxen, kollade de sista avsnitten och mös. Började fixa mig och gjorde mat innan S och E kom och hämtade mig. Mötte upp Sanna och åkte hem till Anna och Håkan, igen :). Hela lägenheten var full med bruttor i snygga klänningar. Åt lite plockmat och kollade de två sista avsnitten av SATC. Sen blev det premiär av filmen och om den var bra. Den var helt fantastisk, rolig så att det bara gjorde ont i magen av allt skratt och ledssam så att det bara skar i hjärtat. Oh vad jag längtar tills den kommer på dvd, men de lär jag väl få vänta på :P. Tog en taxi hem med S och hamnade i säng tidigt. Det blev en helt otroligt kväll med ett otroligt gäng med underbara tjejor.

Vaknade lagom tidigt i söndags och tillbringade morgonen i soffan. Mötte upp S vid 12 och tog en långpromenad, lögarängen och tillbaka. Det tog sin lilla tid men det var skönt och behövdes efter helgen. Tog det lugnt och skönt på eftermiddagen och njöt av sista lediga dagen. Blev hämtad av Älsklingen efter jag käkat, åkte hem till honom. Försökte mig på GuittarHero, men det var ju galet svårt. Måste kanske ge det en chans till. Sen blev det mys framför fotbollen innan jag var tvungen att åka hem.

Galet tidig morgon i morse och jag ville helst dö när klockan ringde. Blev promenad till jobbet med S. Sen jobb hela dagen, gick inte där ifrån med världens gladaste humör. Men hur ska man kunna göra det när det är som det är. Skönt att det är halvtid på fredag, redan :). Kom hem och la mig i ett varmt bad, lyssnade på Lasse W och försökte släppa dagen. Nu är det soffan och tidig kväll som gäller för hela slanten. Imorgon ännu en dag på jobbet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0