29:e juni

Veckan har bestått av jobb och åter en massa jobb. Blev allsång och äppelpaj med S, E och L i tisdags. Det var ju inte riktigt ett Allsång som imponerade. Allt verkade lite hafsigt och oengagerat. Det bästa var ju Miss Li, härligt att man får se henne senare i sommar. Fick träffa min Älskling i onsdags och ha det mys. Blev fotboll och en natt tillsammans. Jag klagar aldrig på det :). I torsdags tog Sanna körkort så det bar av till Hummelsta efter jobbet. Sen var det fort hem för tvättning och stägning. Hade fullt upp hela kvällen och somnade på soffan strax efter 21.

Vaknade pigg och utvilad i fredags, jobbade hela dagen och har nu jobbat halva tiden. Äntligen :). Skyndade mig hem och sen fort iväg hem till päronen. Åkte med mamma ut till Maxi och storhandlade, sen blev det hem till mig med alla varorna och sen tillbaka hem till mamma och pappa. Käkade god grillad kvällsmat där och umgicks ett tag. Cyklade hem och fixade lite innan jag mötte upp S och cyklade hem till E. Blev filmkväll och en massa snack med S, E och L. Mycket trevligt :). Blev dock drabbad av någon akut förkylning där på kvällen, mindre roligt.

Sov länge i lördags och det var otroligt skönt. Åkte hem till Anna och avnjöt en brunch med henne och Jä. En härlig stund som värmer mitt hjärta. Cyklade hem när Anna skulle till jobbet. La mig i soffan ett tag och kollade på tv, men sen var det bara att sätta fart. Fixade mig och så och sen kom Älsklingen. Kollade lite på Rädda Willy innan vi traskade hem till Älsklingens jobbarkompisar för tacos och lite förfest. Mycket trevligt och ett härligt gäng. Sen blev det taxi hem till Micke som hade inflyttningsfest. Blev en skön kväll med ett härligt gäng.



Vaknade upp bredvid min Älskling i morse och mådde nästan lite för bra, endast lite huvudvärk var spåret av gårdagen. har spenderat dagen i soffan med att göra absolut ingenting. Så skönt så. Snart blir det till att sätta fart för ikväll är det EM-final med S och E. Och imorgon är det en ny jobbvecka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0