17:e mars

Jag vet, bloggen har varit totalt död den senaste veckan. Har varit mycket med skolan och haft mycket annat för mig. Fick klart PM:et och lämnade in det. Spenderade fredagen med att köpa möbler till lägenheten och ha det bra med S på kvällen. Spenderade lördagen med att plugga lite och på kvällen åkte jag och Älsklingen hem till hans mamma och hade det bra. I går var det söndag och jag var bjuden på brunch hos sötaste Anna, även Fia, Martina och Lollo var med. Det fanns mat i överflöd och jag ver mätt resten av dagen. Åkte hem till S på eftermiddagen och tog en lång promenad innan vi satte oss vid hennes köksbord och snackade bort nästan två timmar. Härligt. Spenderade kvällen med att bara kolla på Wallander och ha det bra.

Måndag idag och det snöar. Jag blir verkligen inte klok på vädret. Nytt kursmoment inleddes och det ska bli intressant och väldigt svårt. Sak tydligen skriva en debattartikel där man ska inta en roll. Jag och Christian ska tydligen vara småbarns föräldrar...
Gjorde en del ärenden nere på stan innan jag åkte hem. Nu blir det till att bara ta det lugnt och kanske göra lite artikelsök innan det blir träning med S ikväll.

Bättre bloggande utlovas

Kommentarer
Postat av: jäddan

"Bättre bloggande utlovas" äh! "bättre sanne finns inte" ska det ju stå!! :*

2008-03-17 @ 18:03:56
Postat av: jäddan

"Bättre bloggande utlovas" äh! "bättre sanne finns inte" ska det ju stå!! :*

2008-03-17 @ 18:11:37
Postat av: fialia

tack! I need you to blogg ;) puss

2008-03-17 @ 19:54:32
URL: http://iabo.blogg.se
Postat av: jäddan

vad många det blev ;P hihi. OJ!

2008-03-18 @ 18:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0