23:e mars

Ännu en ledig dag som bara har försvunnit. Har rensat lite i garderoben och fixat lite recept tills jag flyttar. Börjar närma sig nu och det börjar bli riktigt pirrigt. Nästa helg är det bara en månad kvar och den kommer ju att gå tokfort. Pratat lite medd Annisen idag och styrt lite planer för veckan och börjat drömma om Säffsen en helg i maj. Som jag längtar, komma iväg och bara njuta med mina tre favvis bruttor. God mat, god dryck och massa härligt sällskap. Kan ju även bli lite hästridning också. Spenderade gårdagskvällen med Älsklingen sportnördade oss en hel del. Men vad ska man göra när det inte går en enda bra film. Ikväll blir det myskväll med Älsklingen, bara ha det bra.

Imorgon är det sista dagen på långhelgen och det börjar bli dags att ta tag i livet igen. Blir en del plugg så att man har någonting att komma med på tisdag när jag ska träffa Christian igen. Hoppas verklgen vi blir klara med artikeln då. Blir även träning med S och det går verkligen bra nu. Sockerberoendet har laggt sig och godis känns inte ens lockande längre. Har knappt ätit ur påskägget jag fick utav mamma och pappa. Det är verkligen inte likt mig. Hoppas det håller i sig, eller det är ju egentligen upp till mig och hålla i det här. Unnar mig endast gott en-två kvällar i veckan, dragit ner på läskdricakndet rejält och inget falla för sötsuget på förmiddagen och endast matlåda till lunch. Det kanske blir fason på mig med.

image45
Ord saknas för hur bra de är, Jä även du är inräknad <3

Kommentarer
Postat av: anna

hihi gillar den bilden :) och er tjejor. åh våra långa hår... ses på to gums

2008-03-25 @ 10:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0