8:e mars

Veckan har varit fylld med bra saker. Började veckan med ett seminarium som gick kanon. Under tisdagen hände det massor med saker, det var min och Älsklingens dag, jag fick ett litet kusinbarn, Alvin, E kom hem och jag hade en trevlig tjejkväll med henne och S. I onsdags fortsatte vi kämpa med PMet och på kvällen fick jag gosa upp mig i Älsklingens famn och bara ha det bra. I torsdags var det ännu mera PM och på kvällen hade jag en efterlängtad dejt med Anna, Fia, Jä och von Groth som var på besök från Gotland. Trevligt värre med en härlig fika och det är någonting som sätter guldkant på vardagen.

Fredag igår och beslut om att inte jobba med PMet gjorde min dag, snudd på i alla fall. Tog en skön sovmorgon och lallade runt i morgonrock ett bra tag innan jag tog mig i kragen och fixade mig för att sen träffa Jä och Anna på stan för lunch och lite fönstershopping. Spenderade kvällen hemma i lugn och ro.

Idag är det lördag, om nu någon missat det. Har inte gjort någonting vettigt idag, men varför göra det när man inte måste. Ska snart röra mig ner på stan för att träffa Fia för en mysig fika. Som sagt, guldkant på vardagen. Ikväll blir det Mello med Älsklingen och bara ha det bra, ännu mera gudkant :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0