7:e maj

Spenderade måndagen framför SATC-boxen innan jag somnade i soffan. Vaknade senare på natten och släpade mig till sängen och sov gott vidare. Tisdag igår och jag åkte till skolan för att plugga innan föreläsningen och sen ringa lite samtal. Har fixat sommarjobb i fyra veckor hittills och väntar på att en annan ska ringa snarast och höra om det finns mer jobb hos dem. Hoppas på det, för det vore perfekt. Hade föreläsning och sen jobbades det med nya inlämningsuppgiften. Gick helt ok, nästan för enkelt. Spenderade eftermiddagen med att inte göra något speciellt innan mamma och pappa kom över för att fixa lite. Mötte upp S och gick en lång promenad och handlade åt mig. Spenderade kvällen hemma hos S med henne och E, kollade på ugly och DH.

Onsdag idag och mitten av veckan. Tog mig en välförtjänt sovmorgon i morse och det behövdes verkligen. Vaknade till strålande solsken så humöret var på topp. Fixade och donade lite innan jag cyklade till skolan. Hade superdryg föreläsning, en enda lång uträkning rätt igenom med siffror som man inte har en aning om vart de kommer ifrån. Hur ska man då kunna lära sig. Jobbade lite mer med inlämningsuppgiften och kom en ganska bra bit på vägen, hoppas vi inte gjort allting fel bara. Har spenderat eftermiddagen med att vänta på ett viktigt samtal, men de har inte ringt än så vi får väl se hur det blir med det. Sitter och väntar på Älsklingen nu så att vi kan åke hem till honom och kolla på lite hockey.

Ledig imorgon, skönt. Då ska det pluggas och fixas inför fredagen (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0