Tårar

Jag har så många tankar i huvudet. Jag vet inte var jag ska börja. Dagen idag har varit en riktigt pissdag med tårar brännande bakom ögonlocken enda sedan klockan ringde i morse. Ville helst inte gå upp för orken fanns inte där. Pallrade mig till skolan och Linnéa och jag gjorde det vi skulle med välbehövliga grinpauser. Just nu verkar tårarna ha sinat men hjärtat värker som aldrig förr. På något sätt känndes allting så definitivt idag. Som om att det verkligen aldrig kommer bli du och jag igen. Det gör att mitt hjärta går i två delar. Men vem vill sluta hoppas, inte jag iallafall. Inte med all den kärlek jag har för dig. Men vem kan tvinga någon att vara med någon. Jag är inte den och jag är tacksam för ärligheten. Den ärlighet som någonstans värmer mitt hjärta långt långt bort. Någonstans kommer hoppet alltid att finnas att kärleken kommer tillbaka. Men gör det inte det så får jag väl lära mig att leva med det. Jag får vara tacksam om jag får ha dig i mitt liv, som den underbara människa du är. Men just nu vill jag bara rulla ihop till en boll och försvinna. Kanske är det en bättre dag imorgon, så som det känndes i söndags. Jag kan ju alltid hoppas

Kommentarer
Postat av: sofia

sanne! vi ses på fredag ;) typ måla tånaglarna & se en film? ;*

2009-04-15 @ 09:31:29
URL: http://iabo.blogg.se/
Postat av: jäddan

söta söta söta söta söta sanne :* miss u!

2009-04-23 @ 12:55:21
URL: http://ettendaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0