Prestationsprinsessa?

Ännu en tisdag ahr börjat och jag har fortfarande inte lärt mig att bibilioteket inte öppnar för än kl.10, men ändå är jag här kl.8 för att kopiera och fixa. Tji fick jag. Tur att man ska träffa gruppen redan kl.9 iallafall. Kvällen spenderades i S soffa mellan henne och E. Kollade på HSM3 och hade det bra, tur att vi inte hyrde filmen och körde maraton för så värd var den inte. Idag blir det långdag i skolan med gruppen för att fortsätta på nya PM:et, hoppas det rullar på riktigt bra idag. Precis som det gjorde igår.

Hittade en riktigt bra krönika i helgen, den stämmer på så många ord så att det inte är sant. Allt ska vara tiptop och så mycket som möjligt ska hinnas med på så kort tid som möjligt och ingenting ska lämnas halvdant. 100% på alla plan alltid. Kanske ska ta och lära mig att good enough är precis lika bra i vissa lägen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0