Då var det över

Blev inte så galet mycket plugg igår. Satt mest och frös och hade ont i huvudet, men det blev nästan fyra timmar iaf. Hoppas det gav utdelning idag iallafall. Det blev ingen träning igår, snacka om att jag och S saknar total självdiciplin. Men vi tog en lång promenad på mer än en timme så lite duktiga var vi. Gick till friskis och hämtade ett nytt schema. Spenderade resten av kvällen hos S och kollade lite på Drömkåken. Den måste var en av de bättre svenska filmer som gjorts, det är iallafall precis min humor.

Som tokigt dåligt i natt, drömde att ingen kom på mitt födelsedagskalas som är på söndag. Vaknade till och med innan klockan ringde. Gick upp och läste tidningen och åt lite scones innan jag gjorde mig iordning. Cyklade iväg till tentan och lyckades skriva den. Fy vad nervös jag var innan. Men lite släppte när jag läst första uppgiften, men lite klurig var den allt. Hoppas jag lyckas skrapa ihop 13 poäng och så slipper jag oroa mig över den i fortsättningen. Cyklade och handlade när jag kom hem. Och sen dess har jag varit parkerad i soffa, så skönt att ha lite lov innan skolan börjar. Lite jobbigt är det dock att jag inte vet vad jag ska läsa nästa termin, som börjar på måndag. Men hoppas det löser sig imorgon.

Snart är det dags för lite scones och te innan träning med S, idag ska vi verkligen iväg. Sen blir det myskväll och mysnatt med Älsklingen. Känns som om det var en evighet sen jag träffade honom. Härligt att få en kram av någon som betyder allt för en. Imorgon är det stora fixar dagen, det ska tvättas, städas, diskas och skrivas personliga brev till alla sommarjobb som ska sökas, är väl uppe i 26 st än så länge. Hoppas på att det ger utdelning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0